"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." Simone Weil

,,Mihelyt nem kell: mindenem a tied - ez az élet vásárcsarnokának felirata." Weörös Sándor


csütörtök, szeptember 08, 2011

Szülinapi kívánságkosár

Anyukám nagyon jópofa volt , dalt küldött a Juventus Rádión keresztül !
:D

Írt nekik egy e-mailt, hogy én mennyire szerettem a Roxette-t és Harry Pottert,
meg hogy már volt nekem teljesített kívánságlistám (10 dal ) idén ...

Szóval kaptam egy How Do You Do?-t, aztán én is csörögtem a rádióba.
:-)

A felajánlott lehetőségek közül gyorsan kiválasztottam Ákost, felvettük a szöveget Dénes Tomival és még nyilvánosan is boldog szülinapot kívánt :-)




Szóval erre a szülinapra emlékezni fogunk, nemcsak Anyuval, hanem valószínűleg Fanniban és Domiban is megmarad egy jópofa emléknek.

KÖSZÖNÖM Anyu !!!!