"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." Simone Weil

,,Mihelyt nem kell: mindenem a tied - ez az élet vásárcsarnokának felirata." Weörös Sándor


péntek, szeptember 16, 2011

FelicisUnicorn on Pottermore

Na szóval POTTERMORE.  :-)
 Első igazán lényegi bejegyzés, névvel, sztorival.
 Aki nem tudja mi ez olvassa el Dorcsi írását a Prófétában vagy esetleg Dani bejegyzését a Veritaserumon. (mert a vérbeli gyerekeken kívül az online család is csupa-csupa tehetség és csoda :D)

 A történet még július 31-én kezdődött, Harry Potter és JK Rowling szülinapján, 7 nap-7 kérdés és 1 millió béta felhasználó bekerülésével.
 Nekem pechem volt az első két napon, de Daisy a LUMOS tulajdonosa megszánt és 3. napon, míg én bankban voltam, megszerezte  számomra a nevet, lehetőséget :
Messze ez volt a legszebb név, nemde ?
 Aztán vártunk, és vártunk és vártunk...
 Megkaptuk a visszajelző mailt: benne leszünk az első millióban!!! :D
megalakult a Lumos inner circle az arckönyvön :-) a mi kis zárt csoportunk.
 ...
és persze ki nem bírt a bőrébe nyugton várni:
 na igen, én találtam ki hogy játszunk, tippeljük meg ki-melyik házba kerül.
 Ezidáig, ha jól számolom 2, azaz kettő találatom van, ugyanis SAJNA a Pottermore-on senki sem oda került, ahová szeretne, szeretett volna...

 A legnagyobb ellenkezést a Hugrabug okozta, okozza.
 Mégpedig valószínűleg azért, mert oda kerül a maradék tanuló .. és ki óhajt maradék lenni?
 Meg ez a : „A Hugrabugnak nyájas népe / Békés, igazságos. / Oda mész, ha türelmes vagy / S jámbor – ez világos."
 De a legfőbb gondot Cedric Diggory-nak hívják. :(
 Illetve Robert Pattisonnak.

 Ha a szépfiú megmarad egyszeri szépfiúnak
és nem megy át vámpírkának S. Meyer őnagyméltóságú " sokkal előbb kitaláltam, mint Rowling" hölgyhöz... hát szerintem itt a baj.
Aki utálja az alkonyat felhajtást, az megutálja a Hugrabugot is.
(jelzem : én nem olvastam a könyveket, nem tervezem ebben az életben, ugyanis fel nem tudom fogni hogy a Romana szintű rózsaszín sztorinak, nevezetesen: " mi a menőbb : a vámpír pasi vagy a vérfarkas szerető?" , hogy a búbánatba lehet ennyi oldalt szentelni??? erre elég lett volna 50-100 is :( )

 No mindegy.... szóval várakozás és érvelés közben született meg a házak vágyának listája,
 1., Hollóhát (az álom, meg Luna miatt)
 2., Mardekár (mert olyan szép természetem van)
 3., Griffendél (a futottak még kategória)
 Hugrabug esetén a leaving gomb volt sanszos.

Aztán szeptember 10-én megszánt Rowling anyánk egy bagollyal ,(khöm.. 3 napot késett a szülinapi ajándék, darling!) és szombat délután megpróbáltam becsatlakozni az oldalra.
Az, hogy nem ment, az underestimate ... ahhoz képest hogy ez egy online játék és közösségi oldal szeretne lenni, a szerver kapacitása finoman szólva is még hangolásra szorul.
(magyarul megmondva: kiküldenek egy csomó mailt, és behal az oldal a leterheléstől)
Most az első millió béta felhasználóból 380 ezer van benn, és ezt nem bírja az oldal.
(októberben, ha beindul a bárki beszállhat üzemmód, minimum egy hétig a support feliratú rózsaszín képernyőt fogjuk bámulni, de még a 2 heten sem csodálkoznék...)

Rövidre vágva a nyúlós történetet, csekély 6 óra alatt szereztem pálcát, 10 és 3/4 hüvelyk hosszú, FIR (erdei fenyő), mag : főnix toll , jellemzője: törékeny (flexibility). :D
Beosztást elkezdtem majd fél tizenegykor végleg leállt az oldal és elfogyott az aznapi türelmem.

Vasárnap, sorting még egyszer, álmomban Mardekár, valóság:


Congratulations
FelicisUnicorn78
The Sorting Hat has placed you in
Gryffindor




Megmondom őszintén: nem örültem.
Egész vasárnap lődörögtem, mint egy bódult légy...

Egyszerűen nem vagyok olyan naiv, kedves, jóérzésű lélek, mint Harry.
( az én bonyolult fejem, meg végképp nem illik ide, de ezt Evanna Lynch, Lunát játszó színésznő is így gondolhatja, végülis egy házba kerültem vele :D)

Aztán hétfőre lenyugodtam, mert eszembe ötlött pár másik dísz példány a Griffendélből.
Pl. Hermione az okostojás ( és itt aztán le sem tagadhatom a hasonlóságot!)
Molly Weasley, az anyatigris :-)
Weasley -ikrek a humorukkal és a morbid dolgok utáni lelkesedésükkel
Lupin - IMÁDOM!

Ráadásul:
 Online bájitalból pont olyan tehetséges vagyok mint Neville, úgyhogy illik már a házam :D
 LOL " Your cauldron has melted and the potion is leaking on to the floor." :DDD

Már sikerült egy üstöt felrobbantanom!
(csak a képet nem tudtam lementeni, pedig vicces zöld truttyi volt minden)

Azért csak így magunk között titokban:
ha egy mardekáros végképp szabadulna házától, én még mindig....
* de pisszt, Rowling-nak egy szót sem!