"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." Simone Weil

,,Mihelyt nem kell: mindenem a tied - ez az élet vásárcsarnokának felirata." Weörös Sándor


hétfő, június 06, 2011

Koncert beszámoló 2.

:-)
Tökéletes boszi vagyok, megérte várni!

Felkerült a Roxette Blogra a dallista, amit én ugyebár saját kútfőből nem tudtam volna összehozni.

Setlist
01. Dressed For Success
02. Sleeping In My Car
03. The Big L.
04. Wish I Could Fly
05. Only When I Dream
06. She’s Got Nothing On (But the Radio)
07. Perfect Day
08. Things Will Never Be The Same
09. It Must Have Been Love
10. Opportunity Nox
11. 7twenty7
12. Fading Like A Flower (Every Time You Leave)
13. Silver Blue
14. How Do You Do!
15. Dangerous
Band presentation
16. Joyride (introduced by “Tavaszi szél“)

*** első ráadás:
17. Watercolours In The Rain
18. Spending My Time
19. The Look

*** második ráadás:
20. Listen To Your Heart
21. Church Of Your Heart


Érdekes, hogy milyen csalfa az ember emlékezete, én jóval hamarabbinak éreztem a She's Got Nothing On-t.

A koncert fénypontja volt a banda bemutatása, Christoffer Lundqvist mindenhol valamilyen helyi népdalt játszik.:)
Mindenki nagy tapsot kapott, különösen a szintetizátornál Clarence Öfwerman, aki a producer is; Helena Josefsson, aki Per szólóalbumain énekelt és gyönyörű kiejtéssel tud magyarul köszönetet mondani.

A legnagyobb sikereknél persze majd szétvetettük az arénát.(How Do You Do, Joyride, The Look)
Per 449 dalt írt már (sicc!?!) eddig, a Listen to You Heart és a It's Must Have Been Love már összesen 4 milliószor hangzott el rádiókban.
Most nagyon jópofa volt, mert úgy konferálta be a dalt, hogy "picit elviszünk titeket Hollywoodba, jó?"


... és akkor itt a lényeg, amiért megérte várnom.
Hétvégén mindenki aktívkodott, felkerült a youtube-ra egy csomó-csomó videó.
Ez itten Laurian1980 műve, szintén a Roxette Blogról.
Ahogy a videómegosztón is megírtam, sikerült elsírnom magam, mert újraéltem a koncertet!
Ilyen volt klassz volt!!!!




Már szervezem az októberi bécsi vonatozást... :D Mert sokakkal együtt én is azt gondolom, hogy nem biztos hogy Marie bírni fog még egyszer ekkora túrát. Jövőre meg USA és Ázsia, Ausztrália várja őket.