"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." Simone Weil

,,Mihelyt nem kell: mindenem a tied - ez az élet vásárcsarnokának felirata." Weörös Sándor


péntek, június 25, 2010

Sárgulok...

vagy zöldülök (sose tudom) az irigységtől!!!

Okaim:

1., múlt szombaton volt Viktória hercegnő esküvője.
Mit kapott a svéd kormánytól?
ROXETTE koncertet.
Ajándékba!

(én is, én is; miért nem élek Svédországban?
Miért nem teljesül az a kívánságom, hogy még koncertezzenek?
Itt is, persze.
Régen volt 1992.)

2., Bogi, Hajni, Dorcsi és Réka mini-Lumostalit tartottak Pécsett.
(hör)

Egyrészt én még nem is találkoztam Bogival élőben;
másrészt min. még egy félév mire eljutok egy talira és láthatom újra Dorcsit, Hajnit, Enikőt, Erzsit, Csillát és a fiúkat : Danit, Dávidot, Imit, Samupapát.
(brühühü)

És még megsem köszöntem :
- Hajninak, hogy vállalta a hírharang szerepét, amikor szültem.
- Dorcsinak és Hajninak (újfent) a kedves SMS-eket;
csuda jól estek a nehéz szülés után.
- Boginak és Diának a rólunk álmodást! ^-^
- Erzsinek és Daninak a folytonos aggódást...

Egyáltalán azt, hogy gondoltok rám.
KÖSZ!!!
Mindenkinek.

Puszi és jó talizást, legalább nektek!
(off : fénykép?)