"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." Simone Weil

,,Mihelyt nem kell: mindenem a tied - ez az élet vásárcsarnokának felirata." Weörös Sándor


szombat, január 23, 2010

Lumos tali beszámoló (jobb későn, mint soha)

... ezt is csak azért, mert állítólag én szoktam megírni.(?!)

Naszóval, egy hete szombat, 3 óra; helyszín szokásos Sirius teázó.

Részt vevők:
Dorcsi (kösz a szervezést!);
Encsy, Dávid-Brumbal; Samupapa;
Dani (Regulus) és húga Zita;
Erzsi (Egoka) valamint szerény személyem (Mátéval társbérletben).
Alapban : NO bkv. (jól tudunk időzíteni)

Twitteren és a fórumon leírtak alapján némi frásszal indultam el; ugyanis a szokott asztalunkat elfoglalták (twilight-fan találkozó zajlott);
ezért csak a galéria jutott nekünk.
Bár halványan mintha az rémlene, hogy tavaly jópáran ki óhajtották volna próbálni a helyet??

Encsy kénytelen volt szakmáját gyakorolni (piszkosul jó pincérnő lesz, mert itten kérem egy 10 cm széles pallón is felhozta a teáskannákkal megrakott tálcát);
nekiálltunk inni , én enni.
Encsy felhívta Hajnit, hogy tudja-e Imi új számát. Imi persze nem jött, mostmár tényleg jár neki a morc fej!
(off: Encsy mellett én kiabáltam, szóval : Szia Hajni! Samupapa és Dani találgatta, hogy vajon Pécsről eljössz-e közénk. -:)

Samupapa elővarázsolta a ragasztós hátú cetlijeit és elkezdődött a játék.
Barkóba á lá Harry Potter.

Na, itten kéretik megállni egy pillanatra, mert megjegyzéseim vannak:

- min. 200 szereplőről van szó, ha az állatokat, szellemeket és holtakat, tankönyvírókat is beleszámoljuk.(!!!)

- akiknek ez a játék nagyon megy:
Ego és Daisy (lévén írtak a HP sorozathoz 1-1 tesztkönyvet);
és Samupapa, aki 9x olvasta el a hétkötetes sorozatot.
(honnan van rá ideje?)

- előrebocsátom: nem fogok mindenkinél minden egyes feladványra emlékezni!
(tessék használni a megjegyzés rovatot)

Első kör: a bemelegítés.

Röhejes módon a mellettem ülő Dani céduláját nem látom;
később derül ki, hogy Samupapa Dani nicknevét (Regulus Black) adja fel.

Encsy : Perselus Piton.
(megjegyzés:
akinek a nevénél Dorcsi szélesen, romantikusan el kezd mosolyogni:az Piton lesz.)

Dorcsi: Sirius Black
(na, itt én vigyorogtam; mert felemlegettem hogy Sirius voltam már teázás közben; sz. ez adta az ihletet)

Dávid:
Ginny Weasley.
(Dani George W.-nek olvassa)

Samupapa feladványait Encsy, Dorcsi és Dani találja ki.
(a legtöbbnél totál ismeretlen mellékszereplők vannak, akiket egyszer megemlít egy másik szereplő; de mindent tud!)

Jómagam: Dumbledore.

Második kör: szívatással indul.
Meghaladja a fantáziámat Harry mugli nagybátyja;
ellenben a többiek brillíroznak.
Dani megkapja George Weasley-t, hadd fejlődjék a hallása;
Dorcsi Tonks lesz.

Játszunk még egy-két kört amikor pisiszünetre elnyargal a társaság;
valamint megérkeznek a sonkás szendvicsek.

Szívatás tovább folyik, Encsy feladná Aberforth Dumbledore-t; Dorcsi Andromeda Tonks-ot;
ellenben a fiúk kitartóak és Dávid kitalálja az egyik Peverell testvért;
Dani Eileen Prince-t;
Samupapa pedig Perkins-t, akiről senki sem tudja megmondani, hogy vajon női v. férfi mellékszereplő.

Dorcsi eltávozik körünkből kb. 6 körül; odalenn a twilight fanok fényképezkednek, énekelnek és határozottan csintalanok.(vajon milyen teát ittak?)

Beesik Ego, ő persze rögtön legyűri a feladványát;
Encsy belefárad az estébe és nem játszik már;
mi is inkább beszélgetni kezdünk.

Kb. 7 körül számolunk, szedelőzködünk, pisilünk és fél nyolckor elindulunk.

Szerencsém van, Samupapa hazafuvaroz; a szomszéd kerületben lakik.

Még a teázó előtt megállapodunk abban, hogy március 14. vasárnapot mindenki alkalmasnak találja egy újabb teázásra;
lévén másnap úgyis lehet pihenni.

Tehát elő a naptárakat, lehet beírni;
február uccsó hetében meg majd lefoglaljuk a lenti asztalt.

Aztán majd...
min. egy évig marad csak az olvasás és a levelezés, fórum, twitter.

Ps:
némi hiányérzet pótlására és a másik fél meghallgatása céljából
beillesztettem Dani blogcímét is, nála is olvassatok!