"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." Simone Weil

,,Mihelyt nem kell: mindenem a tied - ez az élet vásárcsarnokának felirata." Weörös Sándor


csütörtök, december 03, 2009

Visszatértem!

Istenem, hát mire gondol az okos kis Mariann?!

Megváltoztatnám a blogom kinézetét, így karácsony előtt.

Emi leírt nekem egy módszert,
de én a kis ügyes ugyibár teljesen mást csináltam.

Konkrétan megnyomtam az Beállítások - Elrendezés - Visszatérés a klasszikus sablon gombra.

Sikerült is visszatérnem a blogspot béta verzióba;
no oldalelemek, modulok, chatbox, számláló;
csak a PÁNIK.
(így nagybetűs érzelemvilággal)

Klasszikus sablonnál nem olyan még a vezérlő sem, mint a modernnél;
más gombok, kevesebb lehetőség.

Szerencsére eszembe jutott, hogy mindenki azt tanácsolja:
nem árt egy gyakorlóblog sem.
Létrehoztam egyet, azon megnéztem a modern sablonú vezérlőt in English.

Hopp, megvan a hiba: 'revert to Classic Template'.
Beírtam a gugliba, kiadott egy 2006-os blogbejegyzést.

Azt követtem és.... visszajött a modern blogsablon.

Még nem tettem le a designváltásról, mert utálom ha valami kifog rajtam, de óvatosabb leszek.

A címet linkelem, ha netán másnak is szüksége lenne rá.