'Half the people on twitter claim to be "social media experts." Where did they all come from and what is the criteria for expertise?'
Idézet: Alex Bogusky-tól.
Az idézet ráadásul nem is mai, hanem nyári!
Manapság mindenki szakértő, életviteli tanácsadó, guru, vátész és csodatévő.
Főleg a közösségi oldalak vannak tele ilyen címkékkel.
Honnan a pikliből jönnek ezek az okosok?
Mit tanultak, hogy mindenkinek utat tudnak mutatni?
Mit tudnak, amit MI a többiek nem?
(bár van egy tippen: port hinteni, értéktelen tudást aranyáron eladni - na, ezeket nagyon tudják!)
Sőt már ilyen is van :"Közösségimédia-szakértő".
Hogy lehet valaki szakértője egy állandóan alakuló dolognak?
Ezen az alapon én embrió-szakértő vagyok.
Figyelem hogy nő a gyerekem, ráadásul elsőkézből származó megosztható tapasztalataim vannak.
Mától én guru- vátész-és csodatevő leszek!
Bejegyzéshez az inspiráció - szokás sz. Pollner cikkéből származik, aki szintén 'rajongja' a szakértők hadát.
Link csatolva!