"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." Simone Weil

,,Mihelyt nem kell: mindenem a tied - ez az élet vásárcsarnokának felirata." Weörös Sándor


szerda, augusztus 31, 2011

Változik a világ

"Az emberek mindig azt mondják, hogy a változás jó dolog, pedig csak arról van szó, hogy egy nagyon nem kívánt dolog mégis bekövetkezik."

Sosem tudom eldönteni, hogy jó dolog-e a változás.
Persze biológiailag, történelmileg ez az élet rendje, de azért....

Máté 15 hónapos, Fanni egy hónap múlva 8 és még ha most betegség miatt nem is kezdi el a héten, de akkor is másodikos lesz.
Én meg hamarosan közelebb a 40-hez :(((

Persze a webáruházban az, hogy végre van fix termékpaletta (ami - hála az égnek! - jól működik is) és változtattunk a keresőszavakon, optimalizáláson;
nos ezek mind pozitív változások.

És itt van a Pottermore, már minden nap várom a baglyot, hiszen DAISY-nek köszönhetően én is benne vagyok az első 1 millió felhasználóban...

És tegnap végre újra kettesben mentünk el Fannival valahová, mert már nem szopik Máté, rá lehet bízni nagyira.

És jó újdonság a Próféta meg a Bagolyposta is....
Még az egyik nagyker webáruháza is megújul...

Én is visszatértem ide, ideiglenesen bezártam a privát blogomat, mert én is változásra szomjazom...

DE...
De például a Médiablogot sajnálom, mert az meg bezár.
Végleg.
És én még emlékszem 2008-ra, hogy milyen nehéz volt bezárni az üzletünket, feladni az álmainkat.
Pollner (Pécsi Ferenc, a szerző) ráadásul el sem vihet magával semmit, mert jog szerint minden tartalom, cikk, még a hozzászólások is a HVG tulajdonai.

Nem írtam neki szép hazug szavakat az arckönyvön, csak annyit hogy várjuk az új blogot.


It All Ends...
Az élet olyan, hogy mindig másképp történik minden, mint ahogy elgondolta előre az ember.
Móricz Zsigmond