"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." Simone Weil

,,Mihelyt nem kell: mindenem a tied - ez az élet vásárcsarnokának felirata." Weörös Sándor


szombat, május 21, 2011

Gyöngymánia


:-)

Én tudom, hogy elhanyagoltam ezt a blogot, de dolgozom, gyereket nevelek, sokat lógok a neten... és hát igen, másik blogot írok.
Az privát, de ott meg nem akarok éjjel-nappal mindenkit lefárasztani a gyöngymániámmal.

Talán attól, hogy sok időm van,
vagy mert olyan jó érzés valamit a saját két kezeddel alkotni,
vagy mert annyi gyönyörű gyöngyfűzött ékszert láttam már...

Szóval vettem sok-sok pénzért cseh üveggyöngyöt, Swarovski kristálygyöngyöt, teklát és rengeteg alkatrészt;
aztán egy teljes hétvégén át alkottam.
:-)

Klassz volt és elégedett is vagyok a végeredménnyel!
Picit túlteng bennük a rózsaszín-fehér kombináció, de valahogy talán azok olyan egyszerű, mindenhez hordható színek.
Még nem tudom eldönteni, hogy kék, zöld, vagy barna szín legyen a jövő hónapi bevásárlás alapja...
.. és hát persze nekikezdek majd nyakláncot is készíteni, egyelőre teklagyöngy segítségével.

Mivel Hajni kérdezte, hogy vagyok-e önmagam modellje, hát én ezeket hordom: